donderdag 16 februari 2012

Effe tijd voor iets anders!

De komende dagen is het weer Carnaval oftewel Vastelaovend in os sjoëne Limburg.
Dus laten we even de boel de boel en gaan lekker feesten.Even alle zorgen aan de kant  en gezellig feesten met heel veel leuke en gezellige mensen.
Ze lopen hier rond in de prachtigste zelfgemaakte creaties en mooi geschminkte gezichten. Alleen dat is al een feest om te zien.
Het is niet voor iedereen weggelegd en die er niet van houd kan ook beter "vluchten"want hier is alles aangepast op de drie dolle dagen. Maar volgens mij zijn het er al inmiddels 5 of 6 dagen geworden voor sommigen.Wij gaan 2 dagen vieren en we lopen in de optocht mee, hopelijk hebben we droog weer.
En als het even kan ook het zonnetje erbij , dat is altijd het mooist als zo'n bont gekleurde optocht voorbij trekt. Dan zijn de kleuren nog prachtiger. Foto´s van onze creatie komen natuurlijk pas na de optocht, anders is de verassing er al voor sommige vanaf. Even een muziekje voor in de stemming te komen Weej dreej, doot ´s gek!
Maar de `pekskes` en de schmink ligt al allemaal klaar, dus de komende dagen ben ik er even niet.
Voor diegene die ook gaan vieren wens ik  jullie `eine sjoène vastelaovend`en wie niet gaat vieren wens ik ook een fijn weekend alvast toe.

Groetjes Dorine



6 opmerkingen:

  1. IK KRIJG BIJ JOUW BLOG STEEDS EEN WAARSCHUWING VAN EEN ONVEILIG BLOG ADRES!

    DAARDOOR LAAT IK EVEN BIJ JOU GEEN REACTIE ACHTER.
    IK WEET NIET WAT ER AAN DE HAND IS.

    IK HEB HET ELKE KEER ALS IK OP JOU BLOG KOM.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een fijn weekend en geniet van de carnavalsfeesten!

    Liefs Mihelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens jullie een fijn carnavalsweekend.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil jullie veel plezier wensen!!
    groetjes Truus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Veel plezier, bij ons komt de optocht langs en dan is ons huisje bomvol.....wel gezellig....verder gaan wij geen carnaval meer vieren....groetjes Marjon

      Verwijderen

Gezellig dat je even op mijn blog was en bedankt voor je reactie, Groetjes Dorine