dinsdag 23 november 2010

Advent

Zondag 28 November hebben we alweer de eerste zondag van de advent dus dan mag het eerste kaarsje aan.
De workshops heb ik dan ook extra in deze week gepland, wel erg druk na de drukke kerstshow. Maar zo kunnen ze wel allemaal een mooie adventkrans maken.
Dit jaar wou ik eens iets anders dan zo'n traditionele nobilis krans, Niet dat hier iets mis mee is, maar je moet toch naar nieuwe dingen uitkijken anders wordt het te voorspelbaar voor de cursisten.
Niet dat ik nu wat heel speciaals heb bedacht, maar toch is het weer net ietsjes anders als anders. Het is toch een krans, niet rond maar ovaal met vier kaarsjes erop.
Zelf ben ik er wel tevreden over en ben dan ook benieuwd wat jullie er van vinden.Op de foto komt het natuurlijk nooit zo over als in het echt. Deze kun je trouwens op tafel zetten of op hangen.

Ik verheug mij nu al op het weekend, gezellig openhaard aan  warme chocomel en iets lekkers erbij. En hopelijk een pak sneeuw erbij dat zou het helemaal super maken.  
Maar voordat het zover is heb ik eerst nog drie workshops te gaan. Dus ik moet nog even geduld hebben.

Fijne week allemaal,
Groetjs Dorine







14 opmerkingen:

  1. het ziet er prachtig uit zo op de foto
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de krans echt heel erg mooi.
    Schitterend!!
    Lieve groet Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful and very romantic decoration, I lake it!!!
    Kisses.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De krans is mooi zo hoor!!
    Gezellig met die kaarsen erbij.

    Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie krans Dorine of heet het anders nu het ovaal is?
    Ziet er echt heel erg mooi uit, de kleuren, het sfeertje dat van je fotos's afkomt. Super

    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nu snap ik dat jij alle dagen druk bent!!!

    Maar uhm Door......ik wil nóg iets anders.....iedereen heeft een krans...ik wil iets ánders.......denk eens mee!;)

    Veel plezier tijdens de workshops!
    En ik duim voor sneeuw;)

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi ,heel sfeervol .Wittinten blijven toch altijd mooi,

    gr Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem prachtig hoor Dorine, komt super uit op je foto's...genieten.
    En zo te lezen is dat wel aan je besteed en geniet je heerlijk.
    Helemaal gelijk heb je
    Fijne avond
    LIefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,dat ziet er weer mooi uit Dorien en prachtige foto's.Groetjes van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Dorien,

    Ziet er heel stijlvol uit!

    groetjes Yvet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hahahahaha op bestelling !!!! het was maar een probeerseltje..... Eerst even kijken, en nog de min puntjes wegwerken want ze moet toch perfect zijn ...... groetjes Viana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er prachtig uit, helaas heb ik dit jaar geen tijd om kransen te maken dus wordt het mijn vakkenbakje wat dienst moet gaan doen als adventskrans. Gisteren heb ik bij mijn vriendin ook wel van die lieve kleine engeltjes gekocht die ik hier nu ook bij jouw zie, ze zitten heerlijk zo tussen het groen, dat heb je weer super gedaan hoor!
    Fijn weekend van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooie foto's en erg leuk blog, ik ga je volgen en als je zin hebt kom eens langs bij Thuis bij anja.
    Fijn weekend groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoii, ik kom via via op je blog, leuk hoor!
    Mooie foto`s heb je ook gemaakt. Ga mij aanmelden, je hebt er weer een volger bij.
    Maak je foto`s van de workshops??
    Fijne zondag, groetjes marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even op mijn blog was en bedankt voor je reactie, Groetjes Dorine