donderdag 19 januari 2012

Alles op zijn tijd

Het heeft even geduurd , maar nu heb ik weer even tijd om te bloggen. Ja alles op zijn tijd. Ik heb veel werk in de winkel gehad met de kerstspullen opruimen en inventariseren, wat een werk is dat, pfff.  De meiden zijn nog jarig geweest . Nu zijn we ook alweer bezig met de carnaval, het blijft druk. Maar ben blij dat de stagaires er nog zijn. We hebben weer allemaal leuke nieuwe spullen binnen gekregen. Nu zo langzamerhand heeft alles weer een plekje gevonden, Vanmiddag heb ik wat foto's gemaakt om jullie al een kleine impressie te geven. Ik ben nog niet helemaal klaar , maar het begint alweer ergens op te lijken.
 Vandaag is het onze trouwdag, het is alweer 22 jaar geleden , wat vliegt de tijd snel zeg.
Net nog even in de albums zitten te kijken met de kinderen. Wat is dat toch leuk als je het allang niet meer hebt gezien. Nu op naar de 25 om mee te beginnen en hopelijk nog veel meer jaren.








.
Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend, ik mag nog twee dagen werken.

Liefs Dorine

16 opmerkingen:

  1. Nog van harte met de meiden ....en welkom terug he ...prachtige foto's van een heerlijke sfeer ....wens je een fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook een fijn weekend Dorine. Dat kan ik al zeggen gelukkig ;).
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Begrijpelijk dat het zo druk is met de winkel deze tijd, idd inventaris enz...je foto's zijn prachtig!

    Ik wens jullie een fijne dag en van harte gefeliciteerd!

    Fijn weekend
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Dorine,
    Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je meiden en gelijk ook de hartelijke felicitaties voor jullie trouwdag! En inderdaad ik herken het ook, dat de jaren zo snel aan je voorbij schieten dat je je verwonderd dat je alweer zoveel jaartjes getrouwd bent. Ik heb hetzelfde gevoel en ik loop net 2 jaartjes verder in de telling, dus voor ons volgend jaar een feestje...
    Maar wat een leuke foto's heb je geplaatst en wat heerlijk zo'n woonwinkel en ik begrijp dat het druk is rond jaarwisseling (wij hebben een bouwbedrijf, dus ook drukte vanwege de jaarafsluiting), maar wees gelukkig met wat je hebt en geniet van je mooie winkel! Hartelijke groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Joyce ik ben er ook heel gelukkig mee ondanks alle drukte, maar ik hou er ook wel van.

      Verwijderen
  5. Hoi Dorien,wat heb je het leuk gemaakt,vooral de eerste foto is top.Natuurlijk ook nog gefeliciteerd met jullie trouwdag.Ik kom gauw weer een keertje op de koffie.
    Groetjes van Noor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. he Dorine... ik kan eigenlijk nergens vinden in welk deel van nederland je je winkeltje hebt... wij gaan eerdaags naar limburg en ik vroeg me af..of we dan langs jou komen?
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartelijk Gefeliciteerd met de verjaardagen van je dochters en met jullie trouwdag.
    Je hebt al weer leuke dingen in je winkel staan!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heee meid van harte gefeliciteerd met je meiden ... en je winkel ziet er geweldig uit echt super.... esther PTMD zei het al dat het zo mooi was... heel veel verkoop plezier !!!!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig...wat een sfeervolle woonwinkel heb jij en van harte gefeliciteerd nog met je 22e huwelijksdag....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. PROFICIAT NOG!!!!! Wij waren de 17de 21 jaar getrouwd:)))
    Gaat hard he
    Mooie spullen heb je weer erbij in de winkel
    fijn weekend
    leefs van mich

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even op mijn blog was en bedankt voor je reactie, Groetjes Dorine