maandag 17 januari 2011

De verandering

Zoals de meeste van jullie weten, zit ik samen met mijn vriendin Sandra in één winkelpand.
Zij met haar "Santekraom" kinderkamer accesoires. En ik met "Ambiente-decoraties" woondecoraties, meubels en verse bloemen.
Door omstandigheden gaat zij Sandra stoppen met haar zaak. Dus nu moet ik alleen verder, gelukkig kan ik in het pand blijven zitten. Maar dan wel alleen nog maar beneden. De verhuurder heeft de boven verdieping zelf nodig. Maar dit is wel erg gunstig voor mij. Want nu blijft de huur voor mij hetzelfde.
Er is ook geen andere optie bij ons in het dorp, ze willen alles in het "centrum" hebben , maar er is geen pand te vinden.
Dus ben ik ontzettend blij met deze nieuwe verhuurder.
De komende weken ga ik het dus weer erg druk krijgen , alle meubels moeten naar beneden toe en er moet natuurlijk worden geverfd.
Ook wil ik weer een keuken in mijn winkel, dat heb ik nu ook maar die is boven.
Dus ben ik gisteren even gaan shoppen op MP en kwam ik bij een heel erg leuk keukenblok uit.Meteen gebeld en in de auto gesprongen.Met passen en meten kregen we het net mee.
Ik had eigelijk zoiets in gedachten,.................Maar het is toch iets anders geworden,nl:
Een keukenblok met een granieten blad en een rood/wit geruiten spoelbak.
Het keukenblokje is 150 jaar oud en komt uit een boerderij. Het moet natuurlijk nog worden schoongemaakt en er moet nog wat verf op. Tips zijn altijd welkom.....
Maar ik ben er wel heel blij mee.
Op 31 Januari moet Sandra er uit zijn, het zal wel heel vreemd zijn als zij er niet meer bij is en al haar spullen uit de winkel zijn.
Maar het is wel weer een nieuwe uitdaging en ik heb er ontzettend veel zin in.
Ik zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.
maar nog eerst twee workshops te gaan en dan gaan we beginnen.

Groetjes Dorine

15 opmerkingen:

  1. Leuk en ook weer een nieuwe uitdaging. Je kan het toch ook in zon oudkleurtje groen verven je keukenblok. is verder echt prachtig. Nou veel geluk in je nieuwe winkel.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt vast een mooi keukenblok; leuk zo'n oudje... Succes met alle werkzaamheden en ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is weer een nieuwe uitdaging. Ook leuk lijkt me om beneden te zitten. De keukens met die gordijntjes zien er heel romantisch uit. Dat gaat met dat oude keukentje wat je op de kop hebt getikt vast en zeker ook lukken!!!

    Ik ben heel benieuwd naar het resultaat van het schoonmaken, schuren en verven... Succes!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Dorine wat een veranderingen......leuk hoor!!...mooi keukenblok !!! leuk leuk !! spannend succes met alles....liefs van mij.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jij heb wel hele drukke tijden voor de boeg, heel veel succes met alles!!

    groet stina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooooooooooo Dorine, spannend he!! Als je hulp nodig hebt, ik help je graag!(sjouw NIKS naar beneden ;))). Dit gaat je lukken, weet ik ZEKER!! En de HERopening wordt natuurlijk GRAND!!!;)

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi dat keukenblok
    Een mooie uitdaging succes met alles

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een uitdaging Dorine, super leuk maar ook super spannend.
    Ik wens je veel succes en ik weet zeker dat het je allemaal gaat lukken.
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Spannend en druk dus.
    Wel heel erg leuk weer zo'n nieuwe uitdaging.
    Nou succes met klussen aan je keukenblok.
    Liefs Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk weer een nieuwe uitdaging, benieuwd of je dat keukenblok weer helemaal opgeknapt krijgt. Heel veel succes met klussen en inrichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Dorine,

    Wat een leuk keukenblok heb je gevonden.Dat gaat er straks zeker superleuk uitzien.Nu kun je helemaal jouw eigen ding doen een soort van nieuwe start.Het gaat toppie worden ik weet het zeker.
    Ik zou je graag helpen,maar je weet dat ik er even uit lig met mijn schouder.Kan niet eens autorijden,balen he.Zodra ik weer mag kom ik weer naar je toe.We houden toch mailcontact he.
    Liefs van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. DIE KEUKEN BLOK IS LEUK ZEG!!
    IK BEN BENIEUWD HOE HET STRAKS ER UITZIET !!

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Woww..., wat een mooi keukenblok, altijd leuk een woonwinkel met een stukje keuken....ook weer een uitdaging om alleen verder te gaan!! Succes en blijf je volgen,
    groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Dorine, wat een GAAAAAAAF keukenblok!!!!! Als ik de buurt woonde kwam ik je geheid helpen, neem dat maar van me aan maar met t fietske is dat toch net iets te ver. Ik ben blij voor je dat je er kunt blijven zitten waar je zit. Van harte proficiat vandaag met je 21-jarige huwelijk. Ook toevallig dat we beiden in januari getrouwd zijn :))) Hele fijne dag en unne dieke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hij is eeeeeeeeee-nig echt een snoepie meis en als het meezit kom ik hem dit jaar nog in het echt bekijken ok, dikke knuf uit malaga xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even op mijn blog was en bedankt voor je reactie, Groetjes Dorine