zaterdag 2 juli 2011

Nieuw woonmagazine "Daphne's diary"

Jaaaaahhh, er is een nieuw woonmagazine uit "Daphne's diary", het is een magazine vol inspiratie en sfeer.
Deze uitgave gaat over tuinen, brocante, recepten en natuurlijk over wonen.
Het staat vol met inspirerende foto's met ontzettend leuke ondergronden met stofjes en kantjes.
Het is allemaal mooi en heel erg schattig afgewerkt met leuke details.
"Daphne's diary"verschijnt 1x per maand en is niet te koop in de boekhandel, maar wel bij Ambiente-decoraties ;) Erg leuk voor nog mee op vakantie te nemen :)

Laat je inspireren door de foto's, als je het graag wil bestellen, dat kan. Stuur mij even een mailtje en dan krijg je zo spoedig mogelijk een berichtje van mij terug.
info@ambiente-decoraties.nl

Fijn weekend allemaal,
Liefs Dorine










6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er zeker leuk uit en ik hou mij aanbevolen om er een bij je te kopen.
    Ik kan niet reageren op je info mail want dan krijg ik Outlook om te mailen en dat heb ik niet.
    Misschien dat je mij een mailtje kan sturen?

    Fijne avond,

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Do, wat heb je NU toch weer???? Ik weet zeker dat je hiermee heeeeeel wat blogdames nieuwsgierig maakt!!!!;)

    Liefs,

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er helemaal leuk uit...

    Nog een fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee dat komt me bekend voor toevallig van de week ook gezien op de site van de leverancier.
    Het is dus zoals ik begrijp wel een leuk tijdschrift,

    liefs colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Dorine, dat ziet er niet verkeerd uit!!! Wie weet kom ik hem eerdaags gewoon zelf halen :)))(hoop ik)
    Fijne zondig leefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Dorine,

    Ik heb net het blad Daphnes's Diary ontvangen.
    Eerst wil ik mijn complimenten aan jou geven want het tijdschrift is zo mooi ingepakt, dat ik er zelfs een foto heb gemaakt.

    Het is een prachtig blad zoals op de voorpagina wordt beschreven; een magazine vol inspiratie en sfeer.

    Hartelijke bedankt.

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even op mijn blog was en bedankt voor je reactie, Groetjes Dorine