woensdag 24 augustus 2011

Ambiente landelijke stijl

Ik heb al een hele lange tijd niet meer geblogd. Omdat ik er helemaal geen tijd voor heb gehad.
Bij Ambiente is weer alles veranderd en nu blijft het gelukkig ook zo. Eindelijk heb ik nu rust dat ik de eerste jaren in het pand mag blijven zitten, na maanden van onzekerheid. Maar dat is verleden tijd en we gaan er weer met frisse moed tegenaan.Bij mij in het pand is Meubelatelier Van Rhee erbij gekomen en samen zijn we nu  Ambiente & van Rhee wonen landelijke stijl geworden.. Hij maakt prachtige meubels en is een geweldige aanvulling bij mijn spullen allemaal.Dussss hebben we erg hard moeten werken om alle ruimtes in de winkel weer vol te krijgen, maar het is ons toch wel gelukt tenminste we zijn tevreden over het resultaat..
Ik heb al wat foto's van de winkel gemaakt en ben benieuwd wat jullie er van vinden.














Helaas heb ik door alle drukte ook niet meer bij jullie gereageerd, maar dat komt nu weer allemaal.
Als de kamer ook nog eens klaar is waar de brand is geweest, dan krijg ik weer iets meer tijd voor te bloggen en te volgen.
In de kamer komt maandag gelukkig de vloer en dan kunnen we daar gaan inrichten.
Maar daarover meer in mijn volgende post.

Liefs Dorine

8 opmerkingen:

  1. Het ziet er allemaal prachtig uit! mooi!! succes verder!

    Lieve groet Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er prachtig uit!

    Allemaal mooi op elkaar afgestemd en de bank vind ik schitterend.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Dorine, ik zou er zo gaan wonen, wat mooi allemaal. Wat fijn dat je in wat rustiger vaarwater bent gekomen. Heel veel succes

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi ...echt mijn ding!!

    Spijtig genoeg woont je niet zo dicht, mocht ik ooit in de streek komen dan kom ik zeker langs.

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gewoon rutig aan doen en alles komt goed.. het ziet er waanzinnig mooi uit.. ik moet echt een komen kijken nu ik wat meer tijd heb gaat dit er zeker van komen... groetjes Viana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er allemaal prachtig uit! Tijd om te bloggen komt er wel weer; eerst even lekker je eigen dingen afwerken...

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hoi ben via via op je prachtige blog gekomen helemaal mij stijl ben gelijk maar volger geworden om je mooie post te kunnen volgen en niets te missen ... vind je het leuk je bent ook op mijn blog van harte welkom .... voor nu wens ik je vast een fijn weekend en tot je volgende post lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooohhhhhh dit is echt heeeeeellll mooi!! wauw k wordt gelijk volger!en ik kom nog eens op mn gemak op je blog kijken..
    groetjes, inge

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even op mijn blog was en bedankt voor je reactie, Groetjes Dorine