woensdag 1 december 2010

Sneeuw...............

Ja ja, ook bij ons is er weer sneeuw gevallen.
Eigenlijk vind ik het heel erg leuk, maar het is nog zo vroeg en ik ben de vorige sneeuw nog niet vergeten,, maarja.
Maandag avond had ik weer eens workshop. Toen ik bij de winkel aan kwam en ik zag alles in de sneeuw, vond ik het toch wel weer sprookjesachtig mooi.
De kerstversieringen en alle lampjes komen zooo mooi uit.
Natturlijk had ik mijn camera bij mij.
Wat een sfeertje krijg je meteen bij een pak sneeuw hé.
Het is wel spek glad voor mijn winkel. We hebben volgens mij 10 winkels hier en bij de laatste twee wordt er niet gestrooid. Dat vind ik toch zo raar. Maar met sneeuw vind ik de straat er wel gezelliger uitzien!!!!
Het uitzicht vanaf de winkel, gezellig met al die lampjes.


Overal staan er kerstbomen bij de winkels.



Het raam boven in de winkel.





De kerstversiering aan de voorgevel van de winkel.

Zo komen we wel allemaal in de kerst stemming en de sneeuw maakt het geheel wel af hoor.
Geniet allemaal van de sneeuw en ben voorzichtig,

Groetjes Dorine


14 opmerkingen:

  1. Ja hoor laat de Kerst maar komen.Prachtige foto's hoor.
    Lieve groetjes van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke sfeertje...

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's Dorine, krijg zo'n Charles Dickens gevoel bij je foto's. Ja het is wel even wennen die sneeuw, voor mijn gevoel is die van afgelopen winter maar net weg.

    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GE WEL DIG!!!!!(op stroeve boots ;)))

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh prachtig zeg!!! ik zou er zo doorheen willen wandelen wat een prachtige winkel zeg!
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi sfeertje! Mooie winkel!
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie winkel..prachtig
    En die sfeer

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Dorine, mooie foto`s hoor, ziet er heel gezellig uit. Je hebt gelijk, met sneeuw ziet de straat er met al die lichtjes altijd veel sfeervoller uit!!
    Hartelijke groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet het er op de foto's mooi en gezellig uit?
    Lieve groet Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohh wat een heerlijke sfeer op je foto's! Je winkel lijkt me prachtig en zo met die sneeuw is 't helemaal af...alleen wellicht wat onhandig qua gladheid maar ja...elk voordeel heb z'n nadeel he ;)

    Fijn weekend!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oooooo super ik wil graag eens naar jou kant komen ,.... zogauw alles weer op de rit komt dan kom ik eens kijken naar je prachtige winkel...
    xx viana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoii, je vroeg mij naar het inpakpapier, heb ik 2 jaar geleden bij de Dille&Kamille gekocht, is altijd leuk..Zullen ze dit jaar wel weer hebben!!
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een héérlijke sfeer!!!
    Vanavond was ik écht niet blij met de sneeuw hoor op de terugweg van mn werk, moest over de dijk en die wás me toch glibberig maar ik was veilig thuis, pfew!! Mn mannetje is wel onderweg dus wel zorgen of het allemaal goed gaat, duimen maar...

    Fijne avond!
    Liefs Inge...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even op mijn blog was en bedankt voor je reactie, Groetjes Dorine