dinsdag 26 oktober 2010

Workshops

Na een paar heerlijke dagen in de Ardennen ,is het weer tijd om te gaan werken.
Deze week is het de week van de workshops bij mij. Ik heb er 4 deze week, dus super druk.
We gaan dit keer een krans maken in prachtige kleuren vind ik zelf.
Met o.a. rozen , hortensia's, viburnumbesjes, limoneum, sedum, tillandsia mos en olijven takjes.
De reacties zijn gelukkig positief, is altijd weer spannend als er een nieuwe opdracht is.
Ze weten n.l. nooit van te voren wat ze gaan maken en ik ook niet ,hihihi.
Dat verzin ik altijd pas op het laatste moment, ik heb het wel eens eerder geprobeerd maar dat werkt niet bij mij. Of een helemaal geplande workshop dat ze precies weten wat er iedere les komt.
Niks voor mij , bij mij werkt het 't beste op het laatste moment. En het lukt steeds weer, dus waarom zou ik het nog gaan veranderen. Dit doe ik nu al 10 jaar zo en het bevalt mij prima. Kijk maar eens of je de krans mooi vindt.

Groetjes Dorine



14 opmerkingen:

  1. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH Dorine!!! dat proefexemplaar mag bést bij mij komen wonen hoor......maak wel ene plekje vrij!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hooooi,mooie krans,had hem wel al gezien maar super foto's weer.
    Groetjess.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de krans prachtig!! Mooie tintjes zo bij elkaar. Prachtig op die schaal... mooie foto's.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. JOEPIE!!! Die ga ik dus mooi zaterdag effe maken!!! Heb ik TOCH al gezien wat het gaat worden deze keer!!! Mooi, kan ik er al een plekje voor vrijmaken!!

    Tot Zaterdag Dorine!!

    Groetjes Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi toch weer, jammer toch dat je niet in de buurt woont, want dan zou ik zeker komen 'workshoppen'.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kleuren, dat moet toch iedereen mooi vinden...

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige stijlvolle krans!
    Geweldig dat jij op die manier kan werken, da's een gave hoor!! Petje af :)

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oei wat een prachtige krans!!
    Veel plezier met de workshop, zal zeker lukken!
    Fijne dag.
    Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige krans en die roos erbij, super,
    veel plezier hoor.

    Lieve groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie krans is het Dorine, de kleuren super mooi, en de foto's geweldig vooral de roos.
    Knap gedaan hoor

    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige krans, Dorine !
    Mooie kleuren !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Dorine,
    Wat een schitterende krans heb je gemaakt!
    Leuk dat je bij mij over het dutch design hebt gelezen.

    Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful table decoration, I lake it!!!


    Big kisses from Croatia.
    Zondra Art

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even op mijn blog was en bedankt voor je reactie, Groetjes Dorine