zaterdag 13 november 2010

Visite!!!

Vanmorgen kreeg ik visite van Lynda (Een klein stukje van mij; is haar blog).
Ik had n.l. een tafeltje bij haar gekocht en door alle drukte voor de kerstshow is zij dat komen bezorgen.
We hadden het gezellig en hebben boven in de winkel heel wat afgekletst. Ze heeft een paar mooie foto's van de winkel gemaakt. Dus toen werd het koffie tijd, ik als eerste naar beneden en toen............kedoekedoekekdoek........en plof....daar..viel Lynda naar beneden. Ik heb mij kapot verschrokken. Ze is denk ik wel 8 treden omlaag gedonderd en toen nog eens op haar hoofd gevallen. En nu?????? Zoiets is niks voor mij , maar goed dat er nog twee vriendinnen van mij daar waren, want ik wist mij geen raad, tja ik heb een handdoek nat gemaakt voor op haar hoofd te doen. Gelukkig reageerde ze meteen en wist alles ,pffff dat was al een opluchting. Langzaam aan is ze overeind gekomen en kon nog alles bewegen, gelukkig!!!. Ik heb haar toen een glaasje wonder water gegeven en langzaam aan kwam ze bij van de schrik, uiteindelijk zijn we over gegaan op de koffie en hebben we toch nog gezellig verder gekletst. Ze is daarna nog naar de H.A.P. gegaan en alles is zwaar gekneusd, arme Lynda.
Nou Lynda ik hoop dat het allemaal snel over is, ik ben evengoed heel blij met je tafeltje. Mientje heeft het blad al wit gemaakt, kijk maar op de foto het staat erg leuk.

Volgende keer meer over de kerstshow.

Fijn weekend allemaal.



Groetjes Dorine

5 opmerkingen:

  1. Die arme arme arme Lyndaaaa......tjeee..... zo sneu.....ik hoorde het.......heb haar al getroost hoor.......doet ik gelijk !....leuk tafeltje......fijne zondag liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaah die Mientje is een topper, echt waar!!!
    Met een flinke cocktail van pijnstillers vrees ik nu het slapen gaan ;)....of beter gezegd...het opstaan morgenvroeg :D!
    Tjieuw....het was me het dagje wel! VOlgende keer doen we het rustiger aan hoor, hier ben ik te oud voor ;))))))

    Lieve groetjes aan de meiden!! En doe Marill(?) de groeten van en nogmaals dank voor de goede zorgen!

    Lynda

    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja die arme Lynda, zo te lezen heeft ze nog geluk gehad.
    Wat ziet het tafeltje er mooi uit nu met die decoraties. Altijd leuk als een ander nog iets met jou spullen kan doen. He en die foto's die herken ik, heb je die bij Lynda weggehaald ;-)

    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's en heel leuk tafeltje.
    En ja, arme Lynda!!
    Lieve groet Katja

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even op mijn blog was en bedankt voor je reactie, Groetjes Dorine