woensdag 16 maart 2011

Buiten!!! Belofte maakt schuld........

Het stond er al voordat ik het goed had nagelezen. Ik bedoel dus de foto's van buiten die ik jullie beloofd heb.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik gisteren niks bijzonders in mijn tuin heb gedaan. Dus geen plantjes geplant. Of het terras gezellig opgeruimd. Ik heb wel buiten gewerkt hoor, ik heb de carnavals rommel van de stoep af geveegd en uit de voortuin gehaald. Want hier trekt altijd de optocht door de straat.
Dus ik heb ook nog niks gesnoeid of andere tuin werkzaamheden gedaan.
Daar stond ik dan vanmorgen met mijn fotocamera in mijn tuin. En nu???? Waar moet ik nu die beloofde tuin foto's van maken. Want volgens mij verwachten jullie heel wat!!! Maar wat.......Nu heb ik dan toch maar een paar foto's gemaakt van de tuin, kunnen jullie over een paar weken vergelijken wat we hebben gedaan. (ik geef mezelf al wat meer de ruimte)





Dus kijk en vergelijk over een paar weken;))
Mooi om te zien hoe alles weer begint uit te lopen en met dat ochtend zonnetje er bij.
Daar kan ik enorm van genieten, het voorjaar is sowieso mijn favoriete jaargetijde.
Eigenlijk vind ik elk jaargetijde mooi maar de lente, super!!
Hopelijk krijgen we een zonnig voorjaar.

Groetjes Dorine

9 opmerkingen:

  1. Kijk gelukkig voor het slapen gaan toch nog je buiten foto's......hahaahah!! mooi hoor !!......welterusten ...liefs van mij......heb je mijn mail nog gehad?...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie collage heb je ervan gemaakt, het lijkt wel of er een lijstje om heen zit.
    ja we wachten op de lente...


    fijne dag vandaag
    groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie buitenfoto's heb je gemaakt, prachtig! Genieten hè nu alles zo mooi uitloopt...

    Hee maar dat Lonka heb ik ook haha...ik moet ook altijd aan Sjakie denken terwijl dat dus echt Wonka was, Willy Wonka hihi, maar Lonka is ook een lekkernijen-merk dus zo gek is 't niet :)

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook al genoten van deze prachtige buitenfoto's; mooi om te zien hoe alles uitloopt als voorbode van de lente!

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit al heel mooie foto's...dus dat belooft nog wat voor over een paar weken! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hier nog een fan van je foto's en je tuin. Ben helemaal weg van je ronde buxus met dat beeld erin
    Goeie carnaval gehad? Ik wens je/jullie alvast een heel fijn weekend
    leefs van mich xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja mooie foto's......heerlijk ze geven de komende dagen lekker fris, maar wel zonnig weer aan dus nog kans genoeg om in de tuin te werken!
    Fijne dag en lieve groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel voor je superlieve complimentje op mijn blog!
    Had je gezien dat het hartje bij het Mariabeeld een afdrukje is van jou mooie inpakpapier, ik vodn het TE mooi om er niets mee te doen!
    Fijn weekend van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very beautiful photos...just found your blog...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even op mijn blog was en bedankt voor je reactie, Groetjes Dorine