woensdag 27 april 2011

Weer wat gevonden!!!

Afgelopen maandag tweede paasdagen zijn we weer gaan gluren bij de zuiderburen.
We zijn naar een brocante markt in België geweest en we hebben ook nog leuke spullen gevonden.
Maar je moest wel echt goed snuffelen wan er was ook veel troep tussen, je weet wel van die dingen die wij gewoon in de prullenbak zouden gooien. Dat alles maakt het wel spannender om leuke dingen te vinden.En het is ook nog gelukt, tenminste we zijn niet voor niets gereden.
Het was ook echt brocantemarkt- weertje, lekker op een terrasje gezeten en ook heel veel mensen bekeken.
Alleen dat is al erg leuk op zo'n markten. We hebben een heerlijke morgen gehad en we zijn goed geslaagd, kijk maar even mee.










Liefs Dorine

10 opmerkingen:

  1. Iid goed geslaagd zeg!!! Alleen t rondstruinen is al leuk he :))) Heb deze leuke dingen voor jezelf gekocht of voor de winkel? Weet je inmiddels al meer of doet ie nog steeds moeilijk. Ik hoop voor je dat allemaal achter de rug is
    Voor nu trusten en als je dit vanochtend leest, gojemorge :))
    leefs van mich xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dorine,

    Wat een mooie vondsten. Ik wil ook nog eens graag naar zo'n markt in België. Lijkt me heerlijk. Je emaillen theepot is geweldig!!!!

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het leukste wat er is, rondstruinen met een zonnetje erbij!
    Geniet ervan, groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwww Dorinne die muurhangers !!! prachtig trouwens alles is mooi !! goed gedaan !!...mocht je die muurhangers gaan verkopen???..je weet me te vinden he???....wauwwwwwwww.....liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige vondsten, vooral het emaille vind ik erg mooi en het blakertje is dan ook mijn favoriet!

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke spullen heb je gevonden. De muurhangers vind ik ook erg leuk. En ik blijf gek op regaaltjes. Goed gedaan! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die Apothekergläser sind toll!
    http://abeautifulliving.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Falsche Taste, entschuldige!!!!
    Viele liebe Grüße,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow zeg nu je hebt wel hele mooie vondsten zeg.
    Ben ook helemaal verliefd op je muur bakjes maar ik zie daar is nog een liefhebber voor ;0)
    Ik zou zeggen: heerlijk van genieten je mooie vondsten.
    fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Dorine, ik heb een award voor je op mijn blog :)))

    lesfs xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even op mijn blog was en bedankt voor je reactie, Groetjes Dorine