vrijdag 11 november 2011

Druk druk druk

Deze week is ontzettend druk met de voorbereidingen voor de kerstshow. Ik denk dat ik in het weekend maar door werk anders krijg ik het niet op tijd af. Want ik moet nog heel veel doen, maar het gaat lukken , want het lukt altijd op een of andere manier. Dus het is druk druk druk!!!Morgenvroeg heb ik een workshop en maandag avond heb ik ook nog een workshop.Het voorbeeldstuk heb ik bijna af. Morgen vroeg dus vroeg uit de veren , zodat ik alles op tijd af heb. Want ik had geen fut om vanavond nog eens terug te gaan.Maar morgen vroeg gaat het zeker lukken , dan hebben we weer nieuwe energie.En dan zal ik jullie de foto's laten zien wat het geworden is. Nu lekker de beentjes omhoog en naar de Voice of Holland kijken, morgen is er weer een dag.

Ik wens jullie alvast een fijn weekend,
Groetjes Dorine

9 opmerkingen:

  1. Even tijd nemen voor jezelf is heel belangrijk, zeker in de drukke dagen die komen gaan.

    Fijn weekend!

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes met de Workshop en de Kerstshow...fijne weekend en groetjes van Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooo Dorine....chillax...jij krijgt dat allemaal klaar!!!! TOITOITOI!!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je maakt me erg nieuwsgierig! Ik ben blij dat we morgen weer aan de slag mogen. En dan kunnen we meteen even rondneuzen in je geweldige winkel ... in kerstsfeer!
    Tot morgen!

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met alle drukte en geniet van alle leuke, gezellige momenten!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vergeet niet om toch even tijd voor jezelf te maken.

    Veel succes met de workshops...

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes hoor en een heerlijke
    sinterklaasdag vandaag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. veel succes met de workshop en voorbereidingen van de kerstshow.

    Groeties
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel succes gewenst.....maar deze glimp ziet er veelbelovend uit....
    Ben zeer benieuwd
    Fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even op mijn blog was en bedankt voor je reactie, Groetjes Dorine