zaterdag 14 augustus 2010

Rozenfestival in Lottum

Afgelopen week zijn we in Lottum naar het rozenfestival geweest. Alles is hier sfeervol gedecoreerd met prachtige bloemstukken met rozen.
Als je toch op een van deze straten woont waar de route langs gaat, heb je wel geluk denk ik als je huis dan zo mooi versierd wordt. Waanzinnig mooi.
Dit alles wordt gemaakt door vrijwilligers van verenigingen of vriendenclubs.
Ze hebben dan ook steeds een ander thema, dit jaar was het iets van koninklijke sferen.
Wij vonden het super en zeker voor herhaling vatbaar.
Kijk en geniet maar mee van al dat moois.

Groetjes en een fijn weekend, Dorine

1 opmerking:

  1. prachtig spektakel he, ik vraag me wel eens af wat ze daarna met de bloemen doen, maar leuk dat je ook aan het bloggen bent kan ik je nog meer volgen, dag vriendinnetje liefsssss

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even op mijn blog was en bedankt voor je reactie, Groetjes Dorine