zondag 5 september 2010

De verkoop!

Gisterenmorgen was het een beetje rustig in de winkel. Dus ben ik boven in mijn winkel de woonkamer een beetje gaan veranderen.
Ik had een geweldig rek gekocht op een brocante markt en ik dacht dat ga ik mooi daar boven op hangen.
Het resultaat was erg leuk geworden. Meteen een paar foto's gemaakt en ik was echt tevreden.
Toen was het tijd om te gaan lunchen, zo gauw als de broodjes binnen zijn, komen de klanten ook. Zo gek is dat altijd. Er is toen een klant boven gaan kijken en zei dat rek boven wil ik graag kopen (slik).
Ja natuurlijk zei ik dat is ook een super rek. Dus heeft het er een half uurtje gehangen, maar goed dat ik er meteen foto's van gemaakt heb. Toen vroeg ze mij , wanneer komt het jou het beste uit : vanmiddag of de volgende week?
Je kunt wel raden wat ik heb gezegd...........Dus morgen ga ik het rek leeg maken en weer iets anders vezinnen. Maar dat komt ook wel weer goed. Het gaat tenslotte om de verkoop!!!

Groetjes Dorine

3 opmerkingen:

  1. ...Gelukkig hebben we de foto's nog! Haha, mooi toch? Ik verkoop af en toe iets op MP op die manier dus ik snap het wel.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb je gevonden!!!!
    Kom je eens bij me lezen?? Liefst vandaag nog ;0...kun je meteen bedenken of "het"wat voor je is!!;)

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahahaha dat houd je bezig.... !!!! leuke blog veel plezier in blogland ik ga je volgen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even op mijn blog was en bedankt voor je reactie, Groetjes Dorine