woensdag 28 december 2011

Walking dinner

Zoals ik jullie al hebt verteld hielden we op tweede kerstdag een walking dinner met twee vrienden stellen en kinderen natuurlijk.
Ik kan jullie vertellen dat het in  goede smaak is gevallen en dat het voor herhaling vatbaar is. Een echte aanrader dus.
Op de eerste aanschuif plaats kregen we heerlijke zalmquiche , foccaccia , gehakt in bladerdeeg en ik weet niet hoeveel soorten brood en we hadden nog keuze uit twee soepen of allebei. Het was heerlijk allemaal en we hadden natuurlijk al veel teveel gegeten dat we eigenlijk het hoofdgercht konden overslaan en meteen naar het toetje konden wandelen. Maar we zijn toch maar rustig naar aanschuif plaats twee gewandeld.
Goed dat we even een stuk hadden gewandeld anders hadden we helemaal niks meer op gekregen . Ook hier was de tafel weer prachtig en sfeer vol gedekt. hier kregen we ook weer teveel om op te noemen, rosbief, kipfilet in roomsaus, spruitjes, boontjes, sla en ik weet het niet meer allemaal (wijn begon te werken misschien) Nee, we hadden er nog verschillende soorten aardappel gerechten bij. Kortom ook dat was weer heerlijk. Tijd voor een wandeling op naar plaats drie, dat was bij ons. Wij hadden creme brûlee, tiramisu, 2 soorten ijs en een chocolade mousse. Daarna nog koffie en verschillende likeurtjes naar eigen keuze.
Het was een erg gezellige en sfeervolle avond met heerlijk eten. En nu weer een paar dagen rustig aan doen en uitrusten voor  Oud & Nieuw. Dat vieren we dit jaar bij ons.

Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling toe en de beste wensen voor 2012.

Liefs Dorine

7 opmerkingen:

  1. klinkt helemaal geweldig EN supergezellig Dorine!!!!
    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het klinkt gezellig én lekker ;) Sfeervolle foto!

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig en lekker!Leuk idee om dat zo te doen.

    Wens je een fijne week,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt leuk !!!...liefs van mij...xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat lijkt mij ook een heel leuk idee en heel gezellig....mooie foto....de allerbeste wensen voor jullie groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit klinkt ook super gezellig!!
    Ik wens je vast een
    Heel fijne jaarwisseling!
    lieve groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuk idee, zo'n walking dinner!
    Ga ik onthouden! ;-) en wat een lekkere dingen kregen jullie voorgeschoteld. klinkt heel goed allemaal en vooral ook gezellig!
    Geniet van jullie jaarwisseling.
    liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even op mijn blog was en bedankt voor je reactie, Groetjes Dorine