vrijdag 16 december 2011

Weblog in de Telegraaf

Komende week ga ik dagelijks een blog bijhouden in de Telegraaf.
Jullie kunnen het volgen via http://www.vrouw.nl/ ,in deze blog heb ik het hoofdzakelijk over de kerstdrukte in mijn winkel.
Ik zou het erg leuk vinden als jullie meekijken (lezen).
Dusssssss ben ik eventjes nog te druk om mijn eigen blog te onderhouden en om jullie te volgen.
Maar na de kerstdrukte ben ik weer helemaal terug.

Ik wens jullie alvast allemaal fijne feestdagen en een gezond en sfeervol 2012.

Liefsss Dorine

9 opmerkingen:

  1. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Dootje bij de Telegraaf!!! wat gaaf!! Ik ga het volgen!!!! gefeliciteerd man!!!! HA!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk ga ik je volgen!!
    Super joh ! Veel succes!
    Groet Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super zeg!!! GAAF!!!!!
    En leuk je ballerina in de boom....
    Fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tuurlijk ga ik het volgen :))) Ik kijk er naar uit. Voor nu een heel fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb de eerste gelezen, leuk hoor!
    Heel veel succes met alles.

    Fijn weekend,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. iK heb de eerste gelezen en hoop dat ik het kan blijven volgen door de drukte heen.

    Fijn weekend
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik zal je met veel plezier volgen.

    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, ga zo even een kijkje nemen!

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. GEWELDIG MEID!
    VEEL PLEZIER ER MEE!

    FIJNE DAGEN,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even op mijn blog was en bedankt voor je reactie, Groetjes Dorine